Nová značka ELEVEN Australia = produkty, ktoré fungujú

8. 9. 202411:50

S radosťou vám predstavujeme značku ELEVEN Australia v repertoári našich kaderníckych značiek. Poďme si priblížiť príbeh tejto vynikajúcej a fresh austrálskej značky.

 

Produkty jednoduché na pochopenie

 

Značka ELEVEN Australia sa zrodila v roku 2011 z myšlienky, že starostlivosť o vlasy by mala byť ľahko pochopiteľná.

Náš spolutvorca a riaditeľ, 4-násobný víťaz súťaže „Austrálsky kaderník roka“ a majiteľ 12 salónov, Joey Scandizzo, má vo svojom salóne viacero značiek starostlivosti o vlasy. V salónoch pracuje s viac ako 150 zamestnancami, pričom pre nich aj ich klientov bolo ťažké presne pochopiť, aký účinok má každý z týchto produktov. Značky v oblasti starostlivosti o vlasy používajú komplikované názvy a informácie o použití. Preto značka ELEVEN Australia chcela docieliť, aby boli produkty ľahko pochopiteľné pre každého klienta.

Jednoduché pochopenie produktov, ktoré robia presne to, čo hovoria.

 

 

Austrálsky pôvod

 

Joeyho zapálenie pre značku pochádza z jeho lásky k pohodovému austrálskemu životnému štýlu a úžasnej prírode. Andrew O’Toole, ktorý je taktiež spolutvorcom značky ELEVEN Australia je ikonou vlasového priemyslu a držiteľom ocenenia „Austrálsky fotograf roka“.

Andrew sa ako fashion & beauty fotograf snaží, aby z jeho fotografií naďalej žiarilo dedičstvo a austrálsky duch značky.

 

Produkty, ktoré fungujú

 

Výroba produktov, ktoré fungujú, je jadrom toho, čo značka ELEVEN Australia robí. V skutočnosti, Joey hovorí…

 

„Starostlivosť o vlasy nemusí byť zložitá, stačí aby fungovala.“

 

To, že má Joey bežne k dispozícii množstvo zamestnancov a stovky klientov znamená, že môže vyskúšať existujúce a nové produkty práve na nich. Testovanie týmto spôsobom poskytuje neuveriteľný prehľad o tom, čo spotrebitelia hľadajú a čo kaderníci požadujú od produktov, aby mohli robiť svoju prácu perfektne. Joey ako celebritný kaderník a vlasový riaditeľ na módnych prehliadkach a rôznych natáčaniach pracuje v mnohých prípadoch pod vysokým tlakom, a preto je nevyhnutné aby produkty fungovali ako majú. Joey spolupracuje s chemikmi na neustálom zlepšovaní produktov prostredníctvom inovácií. Ide o náročný proces, vďaka ktorému sú však produkty ELEVEN Australia skutočne funkčné.

Úplne prvým produktom, ktorý bol uvedený na trh je Miracle Hair Treatment. Ide o celosvetovo najpredávanejší produkt značky ELEVEN Australia. Poskytne vašim vlasom 11 výhod, ktoré si jednoducho zamilujú. Ide o kultového favorita z radu Miracle, ktorý sa časom rozšíril o ďalšie produkty. Teraz môžeme hovoriť o skutočnom zázraku v starostlivosti o vlasy.

 

 

Ingrediencie

 

To, čo je vo vnútri produktov ELEVEN Australia, je rovnako dôležité ako to, čo je napísané na obale. Chceme, aby sa vaše vlasy, vlasová pokožka a pokožka tela cítili jednoducho úžasne. Všetky naše produkty sú bez SLS, SLES, neobsahujú parabény a nie sú testované na zvieratách. Máme širokú ponuku šampónov, kondicionérov, ošetrení a stylingových produktov, ktoré sú vegánske a bezlepkové. Používame pôvodné austrálske ingrediencie ako „Desert Peach“, púštnu broskyňu, a „Wattleseed“, semienka z akácie pre výživu a posilnenie vlasov, a tiež kyselinu hyalurónovú pre zlepšenie hydratácie vlasov.

 

 

  www.eleven-australia.sk

  IG: /eleven_australia_sk

  Facebook: /eleven_australia_sk

 Youtube: @ElevenAustralia11

 

Ak vás značka zaujala, neváhajte sa obrátiť na nášho hlavného technológa a obchodného zástupcu v jednom, Róberta Schrammu na +421 905 555 444 alebo  na našich obchodných zástupcov ❤️

 

, , , ,
Cesta do Talianska 2021
Cesta do Talianska 2021

Vycestuje so značkou Echosline spoznávať krásy severného Talianska. Navyše načerpáte inšpiráciu, odhalíte najnovšie trendy a získate nové skúsenosti a zručnosti na školení.

Na Malorke so Skeyndorom
Na Malorke so Skeyndorom

Kongres Skeyndor na Malorke ☀️

Ako osloviť vašich klientov po pandémii?
Ako osloviť vašich klientov po pandémii?

Aj vy sa stretávate s tým, že váš firemný kalendár zíva prázdnotou, alebo ste boli zvyknutí na väčšie množstvo klientov v tomto období?